FARBA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ POLİTİKASI

FARBA olarak faaliyet alanlarımızda müşteri odaklılığımızı sağlamak ana felsefemizdir. Tüm ürünlerimizi müşteri ile birlikte onun beklenti ve ihtiyacına uygun tasarlar, uluslararası kalite standartları ile beklentilerinin ötesinde üretiriz. Geribildirimlerini alır ve hızlı yanıt veririz. Tüm süreç boyunca müşteri ile iletişim bizim için vazgeçilmezdir.

FARBA tüm faaliyetlerinde müşteri odaklılığı sağlamak ve yönetmek kapsamında;

  • FARBA ürünlerinde, tasarım aşamasından başlayarak müşterileri ile birlikte onların ihtiyaç beklentilerinin ötesinde ona uygun çözümler üretir.
  • FARBA markasına ve müşteri markasına değer yaratan uzun dönemli ilişkiler kurar.
  • Müşteri bilgilerinin gizliliğini sağlar.
  • Müşteri şikâyet ve geribildirimleri hızla gündemine alır ve kök nedenine inerek iyileştirilir.
  • Müşteri ile değer zincirinin tüm aşamalarında onun istediği kanallarla iletişim kurar ve sürdürür.
  • Müşterilerine tüm konularda yardım ve destek amacıyla çalışanları ve teknolojisi ile tüm kolaylıkları sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve algısını periyodik olarak ölçer ve sürekli iyileştirmelerde kullanır.

Farba Otomotiv A.Ş. olarak varoluş nedeninin müşteri olduğu ve FARBA hedeflerine ulaşmanın anahtarı olan tüm bu ilkeler doğrultusunda, yasalar ve mevzuatlarla uyum içerisinde tüm gücümüzle çalışırız.